راه اندازی بوستان های جدید آموزش ترافیک در هر منطقه ضروری است

سرهنگ رحمتی با اشاره به اهمیت راه اندازی بوستان های جدید آموزش ترافیک در هر منطقه ضروری است گفت: مدیریت شهری و پلیس راهور با تعامل و همکاری می توانند گامی موثر در نهادیه سازی فرهنگ ترافیک بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ حمدالله رحمتی» در جمع خبرنگاران در آیین افتتاحیه بوستان آموزش ترافیک که با حضور جمعی از مسئولان شنبه ۷ خرداد انجام شد گفت: راه اندازی بوستان های جدید با محوریت آموزش ترافیک از اهداف پلیس راهور استان البرز است.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: آرام سازی نسبی ترافیک، ایجاد زمینه ارتقاء و بهبود انضباط ترافیک از جمله اهداف اجرایی طرح راه اندازی بوستان های آموزشی ترافیک در البرز است.

 

وی اظهار کرد: تعاملات لازم با هدف بهبود کیفی و کمی رفتارهای ترافیکی از جمله اهداف همراهی پلیس راهور استان البرز با مدیریت شهری در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک شهری است. 

 

وی ادامه داد: راه اندازی بوستان آموزش ترافیک در هر منطقه با هدف ترویج فرهنگ ترافیک شهری با توجه به حضور کودکان امکانی را فراهم می کند تا این مهم نهادینه شود.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات موثر مدیریت شهری احداث زیرگذر ۹ دی است که زمینه کاهش ترافیک ۴۰ درصدی بلوار مطهری به سمت فلکه اول را فراهم کرد. 

 

گفتنی است، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال راه اندازی شده است و امکان مسیر دوچرخه سواری و وسائل بازی کودک در آن دیده شده است.

 

کد خبر 1179955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha