اعزام هیات عالی قضایی به خوزستان برای بررسی حادثه متروپل

حجت الاسلام منتظری درباره پیگیری های دستگاه قضا درباره حادثه متروپل با بیان اینکه هیات عالی در دادستانی کل تعیین کردیم که عازم خوزستان خواهند بود،گفت: این هیئت هم به دادگستری آبادان و هم به دادگستری اهواز خواهند رفت و پرونده هایی که در آنجا مطرح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور شب گذشته (شنبه ۷ خرداد) در گفتگوی ویژه خبری درباره پیگیری های دستگاه قضا درباره حادثه متروپل گفت:  ۸۰ برگ از پرونده‌ای که در آبادان تشکیل شده بود به بنده رسید و همکارانم آنرا بررسی کردند. گزارشات و مستنداتی که ارسال شد نشان می‌دهد که مباحث و مطالب گسترده‌ای در استان مطرح شده است از جمله تشکیل پرونده هایی در مرکز استان که مرتبط با این موضوع است؛ با این مقدار مستنداتی که به دست ما رسیده اظهارنظر قطعی مشکل است.

 

وی با بیان اینکه هیات عالی در دادستانی کل تعیین کردیم که عازم خوزستان خواهند بود، گفت: این هیئت هم به دادگستری آبادان و هم به دادگستری اهواز خواهند رفت و پرونده هایی که در آنجا مطرح است را خواهند دید.

 

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باتوجه به مجموعه اطلاعاتی که به دست ما رسیده الان به ضرس قاطع نمی‌توانم بگویم قصور و تقصیری از ناحیه دستگاه قضا انجام شده است یا خیر؟، گفت: اطمینان می‌دهم بدون هیچگونه اغماضی مسئله را براساس قوانین و مقررات پیگیری خواهیم کرد. به نظر می‌رسید که با گرفتن مستندات ابادان بتوانیم به نظری برسیم اما با توجه به مستنداتی که تا امروز دیدم اظهارنظر قطعی درباره آن مشکل است. در دستگاه قضایی و دادستانی کل هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

کد خبر 1179979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha