برای ۲۷ هزار و ۷۶۶ واحد نهضت ملی مسکن، زمین تامین شده است

مقصودی گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۸۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان به طرح متصل شده و برای ۲۷ هزار و ۷۶۶ واحد زمین تامین شده است.

«حسینعلی مقصودی»  با بیان اینکه در قالب طرح نهضت ملی مسکن  ۸۱ هزار و ۱۱۱ نفر در این طرح ثبت نام کردند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از این تعداد ۳۶ هزار و ۱۹۸ متقاضی حائز شرایط اعلام شدند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از واجدان شرایط تاکنون ۱۸ هزار و ۸۱۶ نفر تایید نهایی شده‌اند و ۱۵ هزار و ۲۵۳ نفر نیز افتتاح حساب کردند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۷۱۵ متقاضی در استان تاکنون وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند، اظهار داشت: همچنین

 

مقصودی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۴۳۳ واحد در قالب ۴۷۵ طرح در استان تعریف شده است، علاوه بر آن در بخش خود مالکین یک هزار و ۲۳۱ واحد در قالب ۴۶۶ طرح تعریف شده است.

 

وی به متقاضیان مرد مجرد طرح نهضت ملی مسکن استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱ متقاضی مرد مجرد در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزار و ۸۶۱ متقاضی حائز شرایط اعلام شدند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از تعداد واجدان شرایط ۲ هزار و ۴۰۹ متقاضی تشکیل پرونده دادند و یک هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی و ۵۶۳ نفر افتتاح حساب کردند.

 

کد خبر 1179996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha