برگزیدگان مسابقه #بهار_در_بهار معرفی شدند

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین، برگزیدگان مسابقه فرهنگی مجازی #بهار_در_بهار را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتي» مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات اسفراین و رابط کانون های این شهرستان گفت: طي همايشي با حضور مديرکل تبليغات  اسلامي خراسان شمالي، امام جمعه و نیز فرماندار اسفراين  و تنی چند از مسئولان شهرستاني در محل مسجد جامع اسفراين از برگزیدگان مسابقه #بهار_در_بهار تجلیل شد.

 

وی با عنوان اینکه این مسابقه به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضاي مجازي و با رويکرد توليد محتواي قرآني طراحی و اجرا شده بود، افزود:  از  بين ۱۴۶ اثر ارسالي شامل ۱۲۰ اثر بخش عکس، ۱۸ اثربخش عکس نوشته، چهار فيلم، یک پادکست و سه کليپ، اثر 9 هنرمند انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی با معرفی افراد برگزیده، اضافه کرد: «فاطمه فولادي»، «مريم قهرمانلو»، «معصومه محمدي پور» از اسفراين در بخش عکس نوشت، «زهرا رعنايي» از شيروان، «ساغريزدي» و «فاطمه صفري» از اسفراين در بخش عکس موبايلي معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

رابط نهضت پيشرفت بانوان اسفراين همچنین اعلام کرد: «سيده زهرا قدرتي» از شيروان در بخش فيلم، «زهرا انصاري» از اسفراين در بخش کليپ و «نازنين زهرا انصاري» در بخش پادکست حائز رتبه برتر شدند.

 

براتی افزود: مسابقه #بهار_در_بهار به همت اداره تبليغات اسلامي، کانون فرهنگي و هنري مشکات، موسسه رهپويان مرآت الهدي و نهضت پيشرفت بانوان اسفراين در پنج محور عکس، عکس نوشت، فيلم، کليپ و پادکست برگزار شد.

 

 

کد خبر 1180019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha