قسام قصد شلیک ۳۶۲ موشک به سمت اراضی اشغالی را داشت

برنامه "ما خفی اعظم" که از شبکه الجزیره پخش می‌شود، فاش کرد: ضربه‌ای که گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس قبل از پایان جنگ ۱۱ روزه در غزه در سال گذشته قصد داشت به رژیم صهیونیستی وارد کند، شامل شلیک همزمان ۳۶۲ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این برنامه همچنین تاکید کرد که قرار بود این موج از حمله 14 شهر و شهرک صهیونیست‌نشین از جمله حیفا، تل آویو، دیمونا و ایلات را دربرگیرد.

محمد سنوار از فرماندهان ارشد قسام در برنامه "ما خفی اعظم" خاطر نشان کرد که وقتی به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم، هر حرف و کلمه‌ای حساب ویژه‌ای خواهد داشت.

وی گفت: می‌دانیم از کجا به دشمن ضربه وارد کنیم و آن را تحت فشار قرار دهیم و معادلات مهمی را برقرار کردیم که کاملا از آن حساب برده می‌شود.

سنوار افزود: با بمباران تل آویو، بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن صهیونیستی وارد کردیم و هیبت مرکز ظلم و قبله عادی‌کنندگان روابط را در هم شکستیم.

محمد سنوار از فرماندهان ارشد قسام اعلام کرد که در جریان عملیات از قبل برنامه‌ریزی شده این گردان‌ها برای اسارت نظامیان اسرائیلی در آغاز نبرد سیف القدس در ماه می سال گذشته، 18 مجاهد فلسطینی در مراحل نهایی این عملیات به شهادت رسیدند.

سنوار گفت: در آغاز نبرد سیف القدس به دنبال اجرای عملیات اسارت نظامیان اسرائیلی بودیم تا رژیم صهیونیستی را وادار به امضای توافق مبادله اسرا کنیم.

این برنامه همچنین فاش کرد که تک‌تیراندازان گردان‌های قسام در نبرد سیف القدس، دوربین‌های جاسوسی و مراقبتی دشمن صهیونیستی را در مرز غزه هدف قرار داده و آن‌ها را از کار انداختند.

گردان‌های قسام فاش کرد: ابو خالد ضیف فرمانده کل قسام چند مرتبه با سلاح توپخانه تماس گرفت تا از حمله موشکی به قدس اطمینان حاصل کند و راس ساعت 6 پس از پایان ضرب الاجل قسام، این حمله انجام شد.

سنوار تاکید کرد: در 16 ماه می (سال گذشته) به مدت 2 ساعت در تل آویو منع آمد و شد اعلام کردیم و پس از پایان این مدت، مجددا حملاتی راکتی را به این شهر انجام دادیم تا دوباره منع آمد و شد برقرار شود.

همچنین سلاح توپخانه قسام اعلام کرد که در جریان نبرد سیف القدس، بدون خستگی و بی‌وقفه مواضع و اهداف دشمن صهیونیستی را موشک‌باران کردیم و دشمن در این مدت نتوانست دستش به مبارزان ما برسد.

قسام تاکید کرد که در نبرد سیف القدس، معادله "ضربه به تل آویو از نوشیدن آب برایمان آسان‌تر است" را برقرار کردیم.

قسام در برنامه "ما خفی اعظم" فاش کرد: سازمان اطلاعات قسام خیلی زود به توطئه و نیرنگ دشمن برای یکسره کردن نبرد سیف القدس به نفع خود پی برد. قرار بود در این طرح، دشمن به دروغ حمله زمینی به غزه را اعلام کند تا بتواند تونل‌های حماس را بمباران کرده و صدها مجاهد فلسطینی را در داخل آن به شهادت برساند اما با وجود ریختن صدها تن مواد منفجره، حتی یک مبارز هم به شهادت نرسید.

رونمایی قسام از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت

محمد سنوار از فرماندهان ارشد گردان‌های قسام در برنامه "ما خفی اعظم" از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد.

سنوار تاکید کرد که اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد سیف القدس به طور مداوم تشکیل جلسه می‌داد.

وی عنوان کرد که اتاق امنیتی متشکل از افسران اطلاعاتی قسام، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته سنوار، این اتاق امنیتی مشترک فعالیت‌های اطلاعاتی مهمی در نبرد سیف القدس داشت.

سنوار در ادامه بیان کرد: توان و قدرتی که کسب کرده و خواهیم کرد و تجربه‌ها و دروس بدست آمده، هر روز ما را به آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان نزدیک‌تر می‌کند.

به آزادگان جهان می‌گوییم، مسجد الاقصی منتظر شماست، پس گوش به زنگ باشید!

کد خبر 1180048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha