اردوی تفریحی کودکان قرآنی کانون حضرت اميرالمومنين (ع) بروجن برگزار شد

نفر گفت: اردوی تفریحی ویژه کودکان قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع شهر سفید دشت از شهرستان بروجن برگزار شد.

«سمیه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اردوی تفریحی ویژه کودکان قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع شهر سفید دشت از شهرستان بروجن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: با نزدیک شدن به تابستان و تعطیلی مدارس ابتدایی کلاس های آموزش قرآن در کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) با حضور کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

 

وی گفت: این اردوی تفریحی با هدف شور و نشاط بین کودکان و جذب سایر نوجوانان و جوانان به سمت مسجد در کنار کلاس های آموزش قرآن برگزار می شود.

 

نفر با بیان اینکه اجرای سرودهای متنوع با موضوعات مختلف یکی دیگر از برنامه های کانون حضرت اميرالمومنين (ع) سفیددشت است افزود: رشته های هنری همواره در اشاعه فرهنگ و هنر و مانایی این مقوله ها نقش اساسی ایفا می کند و در این میان رشته سرود با توجه به جاذبه هایی که دارد، مورد استقبال و توجه نوجوانان و جوانان است.

 

 مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: یکی از عوامل جذب و ماندگاری حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، واگذاری برنامه های فرهنگی هنری به این عزیزان است.

 

نفر ابراز کرد: برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم و نمایش، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، شرکت در پویش ملی «فدای دخترم»، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از جمله فعالیت های گسترده این کانون در پی حاصل شدن کسب رتبه شايسته تقدير در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ است.

 

وی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، ضدعفونی و گندزدایی مسجد، معابر و محلات، برگزاری کلاس ‌های آموزشی تئاتر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از جمله گوشت گرم که به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین جمع آوری می شود، بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت عنوان کرد.

 

کد خبر 1180055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha