کتابخانه سیار زمینه علم آموزی و دانش اندوزی را فراهم می کند

داوری گفت: کتابخانه سیار زمینه علم آموزی و دانش اندوزی را در روستای النگ امان آباد فراهم ساخته است و مردم این روستا را به علم و دانش وابسته می کند و اگر کودکان این علم را در برگیرند بدون شک خلاقیتی بدیع را در آینده پدید خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن داوری» امروز یکشنبه (۸ خرداد) در آئین افتتاح کتابخانه سیار «پیک دانایی 7» که در روستای النگ امان آباد بخش احمد آباد برگزار شد؛ ضمن تشکر از اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد در راستای برگزاری این آئین بیان کرد: این آئین به معنای ترویج علم و دانش است. آنچه که امروز مهم است این است که گروهی تصمیم بر انجام کاری بسیار مهم وموثر در راستای ارائه خدمات اطلاع رسانی و دانایی گرفته اند.

 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه این تصمیم زمینه علم آموزی و دانش اندوزی را در روستای النگ امان آباد فراهم ساخته است؛ گفت: این کتابخانه شما را به علم و دانش وابسته می کند و اگر کودکان این علم را در برگیرند بدون شک خلاقیتی بدیع را در آینده پدید خواهند آورد.

 

وی افزود: در واقع می توان اینگونه گفت که افتتاح هر کتابخانه زمینه ساز برداشتن گامهای بزرگتر، موثرتر و مفیدتر از طرف مردم به واسطه افزایش علم، آگاهی و دانایی در آن منطقه می شود. 

 

 

کد خبر 1180091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha