یادواره شهدای آبروی محله در شهر یانچشمه برگزار شد

بهارلویی گفت: یادواره شهید شمس الله شکراللهی و شهيد سید عليرضا شکراللهی با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ ها و فداکاری‌ های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: یادواره شهید شمس الله شکراللهی و شهيد سید عليرضا شکراللهی با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ ها و فداکاری‌ های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این ویژه برنامه با حضور مسئولين استانی، شهرستانی، خانواده معزز شهدا و مردم متدين و شهيد پرور شهر يانچشمه برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش ‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌ های فرهنگی کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» و بسیج است که با حضور بچه های مسجدی و بسیجی برگزار می شود.

 

بهارلویی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معنا است که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنوی، یادآور مسئولیت های سنگین در جامعه هستند.

 

وی اظهار داشت: دیروز شهدای ما در ادای تکلیف و توصیه معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای دفاع از میهن به میدان آمده و جان خود را هدیه کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر پوشیدن ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به اجرا در آمد.

 

کد خبر 1180130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha