اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری۳۰ موسسه فرهنگی و هنری در زنجان

به گفته سپهری، ۳۰ موسسه فرهنگی و هنری با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی را با موضوع سبک زندگی اسلامی و با محوریت تحکیم بنیان خانواده اجرا خواهند کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان از اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسات فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: پس از اعلام فراخوان و دعوت از موسسات فرهنگی وهنری استان زنجان به منظور ارائه طرح های مورد نظر در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، طرح های 30 موسسه فرهنگی و هنری مورد تاکید اداره متبوع قرار گرفت.

 

داود سپهری اضافه کرد: تفاهم نامه هایی با موضوع اجرای برنامه ها و نشست های حضوری و مجازی و تولید محتوا با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی با این موسسات منعقد و این موسسات مکلف شدند تا پایان شهریورماه امسال برنامه های مربوطه را به اجرا درآورند.

 

به گفته سپهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز نقش نظارتی و ارائه راهکار در حین اجرای این طرح ها را برعهده دارد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برنامه های اجرایی در طرح کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده است.

 

وی به برخی از برنامه های به اجرا درآمده ذیل طرح کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این راستا نشست های سبک زندگی اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام فاضل خراسانی برای کارشناسان دستگاه های اجرایی برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

کد خبر 1180150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha