نقش بی نظیر مبلغان دینی در مقابله با جنگ اعتقادی و فرهنگی دشمن

کوثری گفت: روحانیون، مبلغان دینی، ائمه جماعات مساجد، مداحان، ذاکران و بسیجیان در جنگ با دشمن جنگی که در عرصه اقتصادی و اعتقادی است، در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «محمداسماعیل کوثری» در بزرگداشت حماسه خرمشهر که در مسجد آشتیانی های تهران برگزار شد با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید صیادی گفت: رهبر معظم انقلاب که مدام می فرمایند یک قدم عقب بنشینید دشمن 100 قدم به جلو می آید، یکی از علایم اش ترور فرمانده سپاه قدس بود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: روحانیون، مبلغان دینی، ائمه جماعات مساجد، مداحان، ذاکران و بسیجیان در جنگ با دشمن جنگی که در عرصه اقتصادی و اعتقادی است، در خط مقدم قرار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر یک حوزه علمیه و مسجدی هم با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سید جلال بنی هاشمی موفق است، بیانگر اهمیت نقش روحانیون می باشد.

 

کوثری تاکید کرد: در راس همه روحانیون رهبر معظم انقلاب، ولی فقیه زمان قرار دارد که همه باید با اطاعت از ولی فقیه زمان در عرصه های مختلف به جنگ با دشمن بپردازند.

وی تاکید کرد: دشمن سعی کرد در خاکریزهای عقیدتی، سنگرهای ارزشی، جبهه های فرهنگی جنگ را در سراسر کشور گسترده کند؛ بنابراین همه باید مراقب باشیم و حواس مان باشد تا در این حوزه ها با دشمن بجنگیم و قطعا روحانیون و مبلغان دینی در این عرصه ها در خط مقدم هستند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مسجد آشتیانی های تهران تا این حد در مدیریت محله ایران و 17 شهریور موفق بوده است به دلیل وجود یک روحانی در راس آن است و همه مساجد و حوزه های علمیه باید چنین مدیریتی داشته باشند.

 

کوثری با بیان اینکه طرح تحول توزیع یارانه ها گفت: مجلس با همکاری دولت سعی می کند تا آسیب های این طرح را بر اقشار مستضعف کاهش دهد که در این زمینه راهنمایی همه دلسوزان نظام لازم است.

 

وی گفت: به یاری خدا اطاعت از رهبری و رهبری حکیمانه معظم له در جنگ اقتصادی، فرهنگی و عقیدتی همچون جنگ تحمیلی سربلند خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1180160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha