برگزاری سرود«سلام‌فرمانده» در حرم احمدابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب

حجت الاسلام فاطمی نسب،گفت: مراسم اجرای سرود «سلام فرمانده» در روز جمعه، ۱۳ خردادماه جاری ساعت ۱٠ صبح با حضور حاج ابوذر روحی در حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری سرود سلام فرمانده در حرم احمد ابن اسحاق(ره) ،گفت: سرود سلام فرمانده هر روز در یکی از شهر‌های ایران برنامه اجرا می‌کند یا دانش آموزان در مدارس به صورت خودجوش این را اجرا می‌کنند و این بار سرپل ذهاب میزبان اجرای این سرود بی نظیر است.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب ، افزود: سرود سلام فرمانده در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد زیرا یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد:استقبال گسترده میدانی از این کار، حضور و همخوانی و همراهی زائدالوصف دهه نودی‌ها و فراخوان پیش هنگام هزار و چهارصدی‌ها، اگر همراه با فروش بلیط به شکل سینما‌ها بود، امروز قطعا” رکورددار همه فروش‌ها از ابتدا تا امروز بود.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد:  تأثیرگذاری سرود «سلام فرمانده» در جهان اسلام، تأثیر پذیری و جاودانگی بسیاری داشته و در بُعد دیگر برای دشمنان رعب و وحشت رقم زده است.

 

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: قطعه «سلام فرمانده» به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور مقابله کرده است، و از آنجا مسائل فرهنگی دغدغه مقام معظم رهبری است، بنابراین باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

کد خبر 1180202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha