تسلیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به مردم خوزستان

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در پیامی درگذشت هموطنان خوزستانی در حادثه متروپل آبادان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و کانون های مساجد استان در پیامی اعلام کردند؛ گاهی برخی از مصیبت ها و رنج هست که اعماق جان انسان ها را سخت می سوزاند، غصه آن سالها بر لوح جان ماندگار باقی می ماند، حادثه پلاسکو هنوز خاطر آن از ذهن ها نرفته بود که مصیبتی دیگر به نام متروپل ذائقه ها را تلخ کرد و خانواده های زیادی را داغدار کرد، هنوز غم مادران و همسران و کودکان پلاسکو از دل نرفته بود که سرزمین پایداری را غم بزرگی فرا گرفت.

 

سرزمین خوزستان حقیقتا خط مقدم جبهه انقلاب است، سرزمین رزمندگان و سلحشورانی است که همواره و در طول 8 سال جنگ سپر بلا بوده اند و از این بین سرزمین تا پای جان دفاع کرده اند تا مردم ایران با خاطری آسوده زندگی کنند. جنس مردمان خوزستان از جنس مقاومت، تلاش، صبر و ایثار است.

 

آنچه که امروز درباره رفع مشکلات خوزستان مهم می باشد این است؛ در وهله نخست مسئولان و برنامه ریزان باید مشکلات مردم آن سامان را بشناسند برای رفع آن اقدامات سریع انجام دهند.

 

نباید به گونه ای عمل کرد که از صدای رنج مردم دشمنان و رسانه های بیگانه سوء استفاده کنند، یقینا مردمی که امروز مطالبه گر هستند، در به ثمر رساندن این انقلاب سهم بزرگی دارند و شهید داده اند، آنها قدر این انقلاب را می دانند، اما برخی بی تدبیری ها باعث می شود که مشکلاتی درست شود که زحماتی را بر ردوش مردم تحمیل کند.

 

اما تکلیف ما امروز این است که بیدار باشیم و ضمن اینکه حقوق خودمان را مطالبه می کنیم و این مطالبه گری به حق است ولی باید مواظب باشیم.

 

باید هوشیار بود که دشمنان این انقلاب یعنی کسانی که از این انقلاب کینه چهل ساله دارند و منافعشان را از دست داده اند بر موج این مشکلات سوار نشوند و برای رسیدن به آرزوهایشان مشکلات و رنج های مردم را زیاد نکنند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ضمن تسلیت این غم بزرگ به مردم خوزستان از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه طلب آمرزش و برای بازماندگان سکینه و صبر را آرزو می کند.

 

 

کد خبر 1180246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha