برپایی نمایشگاه عکس نوشته با موضوع حجاب و عفاف در مامونیه

جوانمرد از برپایی نمایشگاه عکس نوشته با موضوع حجاب و عفاف و آسیبهای اجتماعی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت خبر داد.

«احمد جوانمرد» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و آغاز دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  به همت این اداره و فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه و بمناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت نمایشگاه عکس نوشته با موضوع حجاب و عفاف در محل نگارخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دایر گردیده است.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرندیه، با اشاره به اینکه تعداد ۲۰ عکس نوشته در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، افزود: این تصاویر با موضوعات حجاب و عفاف در قرآن، پاسخ به ابهامات پیرامون حجاب، نقش ایران در ترویج حجاب، قانون حجاب، حجاب ایران باستان و حجاب اسلامی، جنبه های اجتماعی حجاب، جنبه های فردی حجاب و مفهوم شناسی حجاب در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز 8 خرداد ماه  آغاز و به مدت ۱۰ روز صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

 

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد:دهه کرامت فرصت مناسبی برای این امر است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

کد خبر 1180276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha