برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی است

حسینی گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی در مازندران است و با توجه به توفیقات انجام شده در سال گذشته این طرح امسال با قوت اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «سید موسی حسینی» امروز(8 خرداد) در مراسم امحاء یک تن مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: افزایش امنیت مقوله مهم برای جامعه است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت و امنیت را نادیده گرفت چرا که همه مردم جامعه نیازمند امنیت هستند و فراهم کردن این امنیت در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده نیروی انتظامی است.

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: در طول سال های مختلف تلاش پلیس برای امنیت در بخش های مختلف مثال زدنی بوده و هست و اکنون هم اولویت مهم ما در سال جاری در نیروی انتظامی برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر است.

وی خاطر نشان کرد: در برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان و خرده فروشان مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و کوتاه نخواهیم آمد.

 

حسینی گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی در مازندران است و با توجه به توفیقات انجام شده در سال گذشته این طرح امسال با قوت اجرایی می شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آماری در مورد کشفیات در سال جاری افزود: 550  کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد و همچنین در این راستا حدود 2 هزار و 500 معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  50 درصد افزایش دستگیری در مازندران داشتیم.

 

وی یادآور شد: شناسایی و انهدام 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی با همکاری همه دستگاههای درگیر با مواد مخدر بود که امیدواریم در ادامه راه هر روز شاهد پیشرفت های بیشتر در خصوص مقابله با مواد مخدر باشیم.

کد خبر 1180290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha