گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز شده است/۱۲۰۰ برنامه به مناسبت رحلت جانگداز امام راحل در ایلام برگزار می شود

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریف و تضعیف سیره و مکتب امام(ره) بوده و در این راستا از تمام ابزار و امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود بهره می برند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار« قدرت الله کریمیان» در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان، اظهار کرد:  امروز  به برکت نظام و انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل در نقاط مختلف جهان گسترده شده و همه آزادیخوان و عدالت طلبان جهان بر این گفتمان باور و اعتقاد دارند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل در ترس و هراس است، ابراز کرد: دشمن برنامه ریزی های گسترده ای در راستای مقابله با گفتمان امام راحل با تمام توان و ابزارها داشته است و بر این اساس و برای مقابله با توطئه های مسموم نظام استکباری باید با تمام ظرفیت، بسیج شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه و عظمت مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در استان تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را با قید فوریت و قطعی بیان کردند و امروز لازم است که در راستای تبیین آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی جهاد و تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه امروز بخش بزرگی از جهان تحت تأثیر گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: ابعاد شخصیتی امام راحل باید امروز برای نسل جوان به خوبی تبیین و نهادینه شود و همچنین محور برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل جوانان و نسل جوان باشد.

 

سردار کریمیان اظهار کرد: امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت جهانی و تأثیر گذار در دنیا مطرح است و امروز گفتمان امام خمینی(ره) در تمام دنیا طنین انداز شده و آزادیخواهان عالم با پیروی و الگوگیری از آرمان‌های ایشان در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کنند و در واقع در عصر حاضر، بشریت مدیون اندیشه‌های امام راحل است.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: دشمن همواره به دنبال تحریف اندیشه‌های امام راحل بوده است و برگزاری مراسمات ویژه در ایام ارتحال ، فرصتی برای تبیین مکتب و گفتمان واقعی ایشان فراهم می نماید و همه دست اندرکاران فرهنگی و اجرایی باید تلاش کنند که با اجرای برنامه‌های کیفی و باشکوه در راستای جهاد تبیین و مقابله با خط تحریف گام بردارند.

 

وی در ادامه با تاکید بر عمل به جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان با بکارگیری شگردهای رسانه ای و تبلیغات منفی روانی سعی در شبهه افکنی در بین مردم را دارند،  تولید محتوای خوب و اثربخش می تواند در مواجهه با این جنگ رسانه ای کارساز باشد.

 

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد تاکید کرد و گفت: ۱۲۰۰ برنامه در ۱۰ عنوان شامل نشست های سیاسی و بصیرتی در فضای مجازی و حقیقی، مسابقه کتابخوانی از وصیت‌نامه امام (ره)، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس، ایستگاه های صلواتی به منظور گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در سطح سپاه استان، نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست، گفت: آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام « علی  چراغی پور» یادآور شد: بی تردید در جهت معرفی هر چه بیشتر ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل امروز جامعه باید به صورت جهاد تبيين تلاش کرد.

کد خبر 1180302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha