اجرای طرح « یاری گران زندگی » در شهرستان بهشهر

میرزایی گفت: اجرای طرح « یاری گران زندگی » در شهرستان بهشهر یکی از فعالیت‌های مهم در بخش افزایش آموزش و اطلاع‌رسانی درباره مضرات مواد مخدر در بین دانش آموزان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، « علی‌اصغر میرزایی » امروز(8 خرداد) در مراسم امحاء یک تن مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: مضرات مواد مخدر به عنوان افیونی که زندگی و جوانی و آنیده انسان را در معرض خطر نابودی قرار می دهد بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار بهشهر افزود: اطلاع رسانی و آموزش دو مقوله مهم در بخش تلاش برای مقابله از رواج مصرف مواد مخدر در جامعه است که در این بخش فعالیت های مختلفی را در بین اقشار مختلف مردم انجام داده و در دست اقدام داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: در بخش کارهای فرهنگی انجام شده در مقابله با مواد مخدر، کارگاههای مختلفی در سطح شهرستان برای معلمان، دهیاران و رواها برگزار شده است تا با استفاده از توان جمعی برای مقابله با مواد مخدر وارد میدان شویم و جامعه را مصون نگه داریم.

میرزایی گفت: اجرای طرح « یاری گران زندگی » در شهرستان بهشهر یکی از فعالیت‌های مهم  در بخش افزایش آموزش و اطلاع‌رسانی درباره مضرات مواد مخدر است و در این بخش تلاش داریم تا 18 هزار دانش آموز بهشهری آموزش‌های لازم را در مقابله با مواد مخدر بیاموزند.

 

فرماندار بهشهر با اشاره به کشف و ضبط 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر افزود: این مقدار از مواد مخدر در 2 ماه نخست امسال دستگیر شد و همچنین 180 کیلوگرم مواد مخدر سال گذشته کشف و ضبط شد.

 

وی یادآور شد: شهرستان بهشهر با دارا بودن 24 مرکز سرپایی متادون درمانی و 2 مرکز کمپ غیر دارویی، تاکنون 580 نفر بهبودیافته از کمپ ها به ثبت رسید و همچنین 3 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد بهبودیافته و کمپ ها اختصاص یافت.

کد خبر 1180304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha