تدارک کانون حضرت خدیجه‌(س) برای دهه کرامت/ اجرای طرح توانمندسازی روستائیان بشاگرد

حجت‌الاسلام ثباتی مقدم گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) برنامه‌های مختلف و متنوعی را به مناسبت دهه کرامت در سطح منطقه بشاگرد اجرا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «زهیر ثباتی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در راستای اجرای طرح «بشاگرد را روستا به روستا می سازیم» در دهه کرامت اجرا می شود، اظهار کرد: ما در این کانون به جای توزیع مستمر بسته های ارزاق بیشتر به دنبال تقویت و توانمندسازی مردم هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) بشاگرد افزود: کلاس های تقویت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان که امتحانات تحصیلی آنان در حال برگزاری است و بخشی از این امتحانات نیز با دهه کرامت همزمان شده است، توسط اعضای کانون برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: خرید تضمینی محصولات مردم بشاگرد همچون سیر و آثار طبیعی کوهستانی از دیگر اقدامات ما است که از دهه کرامت آغاز می شود.

 

ثباتی مقدم گفت: در زمینه توانمندسازی بانوان نیز فعالیت هایی داریم که به صورت ویژه به مناسبت روز دختر همزمان با ایام دهه کرامت اجرا شد.

 

وی ادامه داد: طرح «نذر قربانی» نیز از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) است که در دهه کرامت اجرا می شود. ما این طرح را در سطح بسیار وسیع در سراسر کشور طی چند سال اخیر انجام داده ایم.

 

ثباتی مقدم خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ما در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) زمینه سازی تشرف خانواده های نیازمند به حرم های مقدس است که در این زمینه تاکنون ده ها هزار تن را به عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اعزام کرده ایم و به مناسبت دهه کرامت نیز در این زمینه برنامه ویژه ای داریم تا عده ای از زیارت اولی ها را به اعتاب مقدسه اعزام کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1180336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha