۳ نفر از جان‌باختگان حادثه متروپل مجهول‌الهویه است

خلیلیان با اشاره به اینکه از ۲۹ جان‌باخته حادثه ساختمان متروپل آبادان، سه نفر مجهول‌الهویه است گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر مفقود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (یکشنبه ۸ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکرهای مفقودان حادثه متروپل اظهار کرد: تاکنون پیکر ۲۹ نفر در این حادثه جان باختند که سه نفر از آنها مجهول‌الهویه هستند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر به ما اعلام مفقودی شده است افزود: در جلسه‌ روز گذشته با حضور وزیر کشور، بنا شد بعد از مقاوم‌سازی ساختمان در چهار جبهه کار آواربرداری را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه با این اقدام امکان ریزش این ساختمان به حداقل ممکن کاهش می‌یابد از چهار جهت عملیات در محوطه کارگاهی انجام می‌شود اضافه کرد: در حال حاضر این چهار جبهه کاری فعال شده‌اند و از چهار جهت به مناطق حساس رسیده‌ایم.

 

خلیلیان اضافه کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به خطراتی که در خصوص ریزش متروپل وجود دارد بتوانیم کار آواربرداری را انجام دهیم و پیکرهای گرفتار زیر آوار را خارج کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه همه تلاش‌ها و امکانات به کار گرفته می‌شوند تا آخرین فردی که زیر آوار وجود دارد از زیر آوار بیرون بیاید تصریح کرد: تمام مناطق احتمالی که ممکن است این پیکرها در منطقه حضور داشته باشند را شناسایی کرده‌ایم و کار آواربرداری بر این نقاط متمرکز شده است.

 

کد خبر 1180337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha