امام خمینی(ره) پیام آزادیخواهی را به دنیا صادر کرد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیت دینی قرن گذشته است، گفت: امام خمینی(ره) پیام آزادیخواهی را به دنیا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» امروز(یکشنبه، ۸ خرداد) در جلسه اربعین حسینی، هماهنگی برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت ۱۴ خرداد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیت دینی قرن گذشته است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه اسلام مدیون حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که اسلام و پیام آزادیخواهی را به دنیا صادر کرد.

 

وی تصریح‌کرد: اگر جامعه اسلامی و جهان اسلام امروز حرفی برای گفتن دارد و ایران اسلامی شهرهای موشکی و پهپادی را رونمایی می‌کند و اقتدار داریم، این را مدیون امام راحل هستیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ سرچشمه نهضت و انقلاب اسلامی بود، گفت: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد باید باشکوه خاصی برگزار شود.

 

*تاکید فرماندار آستارا بر همکاری دستگاه‌ها به منظور استقبال بهتر  از زائرین اربعین

«عنایت رضایی‌پور» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه احتمالا از ابتدای ماه آینده مرز زمینی بازگشایی می‌شود بر برنامه‌ریزی به منظور استقبال از زائرین خارجی اربعین حسینی تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه در پایانه مرزی و امامزادگان ایستگاه‌های پزشکی و بهداشتی مستقر شوند، افزود: در راستای استقبال بهتر از زائرین اربعین در پایانه مرزی غرفه‌هایی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: در طول مسیر زائرین خارجی اربعین همچنین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی برپا می‌شود.

 

رضایی‌پور بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها به منظور استقبال بهتر از زائرین خارجی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) تاکید کرد.

کد خبر 1180338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha