تلاش برای غالب شدن فرهنگ اسلامی-ایرانی در شهرستان سروستان

معاون توسعه مدیرت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار سروستان دیدار کرد و بر لزوم غالب شدن فرهنگ اسلامی-ایرانی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، معاون توسعه مدیرت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز (یکشنبه 8 خرداد) با فرماندار سروستان دیدار کرد.

«غلامرضا یوسفی نژاد» در این دیدار صمیمی گفت: در همه استان با کمبودهایی همچون نیرو و امکانات روبرو هستیم و به دنبال آن هستیم به زودی یک نیروی توانمند را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروستان اضافه کنیم.

معاون توسعه مدیرت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانند دستی است که صدا ندارد و اکنون که همه یک دست شده اند در این دولت باید به دستگاه هایی که ضعیف تر هستند، کمک کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری بودجه فرهنگی دارد و می تواند یاری رسان باشد و باید هر کاری پیوست فرهنگی داشته باشد که در شورای فرهنگ عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد.

«قاسم فریدیان سروستانی» نیز در این نشست گفت: در حوزه فرهنگی شاهد تنگناهای بسیاری هستیم و احساس می کنم بسیاری از نیروهای فرهنگ و ارشاد از نظر معیشتی مشکل دارند.

فرماندار شهرسان سروستان ادامه داد: در شهرستان سروستان باید فرهنگ اسلامی-ایرانی، فرهنگ غالب شود و یک رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی قوی می تواند شهرستان را قوی کند.

فرماندار شهرسان سروستان ادامه داد: گمان دارم که از نظر فرهنگی فرهنگ و هنر در این شهرستان به حاشیه رفته است و امید داریم که با آمدن جناب جلالی که متخلق به اخلاق اسلامی هستند انتظار داریم که با آن رویکرد جدیدی که داریم فرهنگ و ارشاد از این رخوت و رکود بیرون بیاید و صاحب نظر و ایده باشد و با محوریت امام جمعه شاخص های فرهنگی و هنری را افزایش دهد.

«عبد الصمد سلیمانی»، نیز گفت: اهمیت قائل شدن برای فرهنگ و ارشاد اسلامی همراهی و همکاری دیگر دستگاه ها را نیز به همراه خواهد شد.

مسئول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برای مهندسی فرهنگی در همه حوزه ها باید برنامه داشته باشیم زیرا موتور پیشران در دیگر حوزه های دیگر نیز همین فرهنگ است. «محمدجواد جلالی»، ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروستان نیز گفت: امیدواریم با همکاری امام جمعه، فرمانداری و دیگر مسئولان سروستان بتوانیم کارهای عقب مانده همچون مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان را با همکاری شهرستان و استان پیگیری کنیم و زیرساخت های فرهنگ و هنر آماده شود.

کد خبر 1180356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha