محرومیت زدایی از رفع تنش آبی ۱۲۸روستا تا خانه دار شدن ۱۳۰۰مددجو

سردار مسلمی گفت: به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا و همراهی خیرین و کمیته امداد استان مازندران ۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دیار علویان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۸خرداد) در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید سليماني جویبار، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: از همه کسانی که کمک کردند تا جوانان از این سالن بهره‌مند شوند تشکر می کنم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: نقطه جداکننده بسیاری از نهادها در کشور با سپاه این است که سپاه برخوردار از بدنه‌ای از جنس مردم است و هر جا مردم پای کار بودند ما برنده بیرون آمدیم.

 

سردار مسلمی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم پای کارآمدند و در جنگ به پیروزی رسیدیم، گفت: بسیج برای سپاه مانند آبی برای ماهی است، اگر آب نباشد ماهی حیات ندارد، اگر بسیج نباشد سپاه قدرتی نخواهد داشت و ما افتخار می کنیم که امروز در مسئولیتی حضور داریم که نوکری مردم را می کنیم.

 

وی یادآور شد: هر مسئولی به مردم خدمت کرد سعادتمند شد، هر کسی اربابی کرد و مردم را رعیت خودش دانست عاقبت به‌خیر نشد، امروز تنها راه عزتمندی برای ما و مسئولان خدمت به مردم است، امروز هر کسی ادعای استکبارستیزی دارد اگر به مردم خدمت کند بزرگترین مبارزه را با دشمن کرده است.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: مردم ما پای این انقلاب ایستادند و به سپاه اعتماد دارند، ما همه اینها را مدیون مردم و بسیج هستیم، این مردم شایسته این هستند که ما شبانه روز خود را وقف خدمت به آنها کنیم، امروز دشمنی با سپاه به واسطه اقداماتی است که صورت می گیرد و بیشترین هجمه به واسطه همین حرکات است.

 

وی تاکید کرد: نباید سر مردم منتی داشته باشیم، یکی از رسالت‌های سپاه این است که بتواند چهره محرومیت را از استان بردارد، در حوزه آب به‌واسطه قدرت بسیج با فعالیت در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای حمایتی، بروزرسانی ۱۰ مجتمع ابرسانی روی زمین مانده در مازندران را با هزینه ۳۳۳ میلیارد تومانی و اخذ قرارداد با آبفا برای ۱۲۸ روستا برنامه رفع مشکل آب داریم.

 

سردار مسلمی اعلام کرد: ما برای سال ۱۴۰۲ در همین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) چالش آبی بیش از ۳۵۰ روستا را برطرف خواهیم کرد و پروژه‌های دیگر محرومیت‌زدایی در سطح استان حدود ۳ هزار پروژه در دست اجرا است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: سپاه پروژه‌های بر زمین مانده استان را برعهده گرفت نه اینکه بخواهد نان کسی را ببرد بلکه پروژه‌های رها شده را به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برعهده گرفتیم، خانه مسکن مددجویی یکی از این پروژه‌ها است که ۴۶۴ مسکن سال گذشته و امسال هزار و ۳۰۰ خانه را در حال انجام داریم، نوکری به عمل کردن نیست بلکه به رفتار است.

 

وی اذعان کرد: اگر امروز در دولتی که عزم و اراده جهادی در آن وجود دارد مسئولان مثل مردم باشند همه چیز درست می‌شود، رمز با مردم بودن صادق بودن با مردم است، امروز یکی از دلایل ناامیدی و سرخوردگی مردم به‌واسطه عدم صداقت برخی از افراد است که در طول هشت سال اخیر اتفاق افتاده است، کاری را که شهدای عزیز کردند با این انقلاب یک رو بودن بوده است، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

سردار مسلمی در پایان ضمن تقدیر از خیرین، گفت: ما صمیمانه قدردانی می‌کنیم، اگر کاری انجام دادیم وظیفه ما بوده و هیچ منتی هم نداریم.

کد خبر 1180368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha