معنای واقعی خدمت را باید از شهید سلیمانی آموخت/ بزرگترین افتخار سردار سلیمانی خادمی امام رضا(ع) بود

سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار این سردار عزیز را خادمی امام رضا(ع) می دانست، گفت: معنای واقعی خدمت را باید از شهید سلیمانی آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، زینب سلیمانی لحظاتی پیش در گردهمایی زیرسایه خورشید که در امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار شد با بیان اینکه باید از این برنامه ها برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بهره بگیریم، گفت: علاقه ایرانی ها به اهل بیت(ع) سابقه طولانی دارد و این مسئله در وجود همه ما نهادنیه شده است.

وی اظهار داشت: مرقد نورانی امام هشتم حکایت و روایت دیگری برای ما ایرانی ها دارد و به تعبیر امام راحل که فرمودند آستان قدس رضوی مرکز نور است و قطعه ای از قطعات بهشت روی زمین است. این یک برکت برای ما ایرانی ها است که مرقد شریف امام رئوف در کشور ما قرار دارد.

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی خادمی برای امام رضا (ع) بالاترین ارزش در دنیا بود، عنوان کرد: خدمت در کشور ما مفاهیم مختلفی دارد که از اهل بیت (ع) یاد گرفتیم، دفاع از مظلومان جهان و خدمت به محرومان از جمله آنهاست.

وی افزود: برای حاج قاسم خدمت تفاسیر زیادی داشت، چه در لباس خادمی امام رضا، چه در لباس شهادت، چه در میدان نبرد، چه در سیل خوزستان، چه در لباس نظامی. تفسیر خدمت برای شهید سلیمانی برگرفته از معنای و تعابیری بود که ائمه اطهار (ع) بیان می کردند.

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: ان‌شاالله بتوانیم آنچه که شهدا و شهید سلیمانی آموخته اند را بیاموزیم تا بتوانیم هر چه بهتر به مردم خدمت کنیم و از شهید سلیمانی بیاموزیم که در هر لباسی خادم مردم، امام رضا(ع) و خدای متعال باشیم.

کد خبر 1184209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha