انتقام سوزش سرود سلام فرمانده با جریان دوگانگی رسانه ای حادثه متروپل

اشک تمساح رسانه های خارجی برای مردم آبادان در جریان حادثه متروپل مصداق انتقام سوزش سرورد سلام فرمانده و استغاثه حضرت مهدی(عج) با جریان دوگانگی رسانه ای است.

خبرگزاری شبستان - البرز؛ مهدیه دانایی: این روزها تفکر امام زمانی نشأت گرفته از باورهای ایمانی و الهی مرتبط با ظهور حضرت منجی در قالب سرود سلام فرمانده نه در ایران که در تمام جهان شنیده می شود. 

 

هر آزاده ای می داند که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس به ویژه واقع آزادسازی خرمشهر و آبادان تفکر امام زمانی بود که اجازه نداد یک وجب از خاک سرزمین نجیب ایران به دست دشمنان افتد. 

 

مردم آبادان تمام مردم ایران را در مصیبت خود شریک بدانند

 

امروز در جریان واقعه متروپل و ریزش ساختمان تجاری اقتصادی در آبادان، تمامی مردم خواستار پیگیری و رسیدگی به این حادثه از طرف مسئولان امر است که با اهمال کاری در ساخت این چنین ساختمان هایی جان عزیز مردم را به خطر می اندازند. 

 

و اما؛ در جریان دوگانگی رسانه ای استکبار یک سوال اساسی مطرح می شود و آن اینکه چه شده است که قاتلان و بدخواهان مردم ایران دلسوز شده اند؟! چه شده که به صورت مرتب به انتشار و ساخت محتوا با موضوع متروپل و مظلومیت مردم آبادان می پردازند.  

 

مگر نه این است که در زمان رضاخان ۱۰ میلیون ایرانی به خاطر قحطی که انگلیس ها مسبب آن بودند کشته شدند، عزادار مردم آبادان همان انسان های باشرفی هستند که از جای جای ایران برای خدمت به مردم آبادان در این جریان شتافتند از آتش نشانان، نیروهای خدماتی شهرداری، بسیجیان و سپاهیان گرفته تا نیروهای مردمی که تنها برای خدمت به هم نوعان خود حضور پیدا کردند. 

 

مگر می توان باور کرد آمریکایی هایی که ۲۷۰ انسان را در آسمان خلیج فارس مورد اصابت قرار دادند و عذرخواهی هم نکردند امروز ادعای دلسوزی مردم ایران کنند. 

 

باشگاه های ورزشی اهواز در زمان پهلوی را با سر در ورود سگ و ایرانی ممنوع است هنوز مردم آبادان به خوبی به یاد دارند پس چطور می شود جریان دوگانه رسانه ای استکبار ساز و کوک عزاداری مردم نجیب آبادان را نواخته اند. 

 

شادی عمیق امام زمانی شادی پوشالی دنیوی را نشانه گرفته است

 

به جریان دوگانگی رسانه ای که از غم مردم آبان به نفع منافع خود سوء استفاده می کنند با تمام وجود می گوییم که شادی عمیق امام زمانی شادی پوشالی دنیوی شما را نشانه گرفته است، مردم ایران یاد و خاطره شهید جهان آراء را پیوند خورده با مردم آبادان می دانند و با تفکر انقلابی و امام زمانی در برابر نقش دلسوزی خون آشام گونه شما ایستاده است. 

 

 

کد خبر 1180391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha