قرار گرفتن بیمارستان میلاد زیر نظر تامین اجتماعی پیگیری می شود

خسروی اسفزار گفت: از جمله مشکلات بیمارستان میلاد بیرجند بحث ملکی شدن، نیروی انسانی و قرار گرفتن آن زیر نظر تامین اجتماعی است که باید پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، «حسین خسروی اسفزار» در جمع مدیریت درمان و مدیریت بیمارستان میلاد بیرجند با بیان اینکه نماینده محدودیت های فراوانی دارد، اظهار کرد: وظیفه نماینده کار اجرایی نیست اگر قرار باشد نماینده کار اجرایی انجام دهد باید امکانات، عِده و عُده داشته باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکلات بیمارستان میلاد حداقل پنج جلسه برگزار شده و مقرر شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیرکل بیمه سلامت استان جلسه ای در استانداری برگزار کنند که این جلسه برگزار و نتیجه، حضور و کمک کردن پزشکان متخصص در بیمارستان میلاد بود.

 

وی با بیان اینکه مسائل باید اولویت بندی شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حل مسائل باید بر اساس اولویت باشد چراکه یکی از مشکلات این است که مسائل اصلی ضایع و به فرعیات توجه شود لذا پیگیری و حل مسائل باید بر اساس اولویت باشد.

 

خسروی عنوان کرد: از جمله مشکلات بیمارستان میلاد بحث ملکی شدن، نیروی انسانی و قرار گرفتن آن زیر نظر تامین اجتماعی آن است که باید پیگیری برطرف شود.

 

وی اظهار کرد: از عوامل بیمارستان میلاد برای پیگیری و رفع مشکلات این بیمارستان درخواست می شود نامه ای به مجمع نمایندگان استان بنویسند تا از مرکز پیگیری کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1180412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha