مسابقه حفظ سوره «واقعه» در زیرکوه برگزار می شود

امام جمعه زیرکوه گفت: به مناسبت دهه کرامت مسابقه حفظ سوره «واقعه» در زیرکوه طی دو مرحله کتبی و شفاهی برای تمامی سنین با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان طی دهه مبارک برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «حسن صباغیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: قرآن کریم کتاب هدایت و نجات بشری و اگر به آن توجه ویژه ای شود قطعا می توانیم راه حل بسیاری از مشکلات را دریابیم.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: برای ترویج قرآن کریم در جامعه می توان به برگزاری مسابقات مختلف و جذاب بین جوانان و نوجوانان و یا کلاس های قرآنی و غیره پرداخت و نگذاریم بین فرزندانمان و قرآن کریم فاصله بیافتد.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت مسابقه حفظ سوره «واقعه» در زیرکوه برگزار می شود، افزود: این مسابقه طی دو مرحله کتبی و شفاهی برای تمامی سنین با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان طی دهه مبارک برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه گفت: مرحله کتبی این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود و افرادی که حداقل ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز کسب کنند می توانند در مسابقه شفاهی آن شرکت کنند.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان عنوان کرد: مسابقه شفاهی حفظ سوره «واقعه» در تاریخ های ۱۱، ۱۶ و ۱۷ خرداد از طریق وبینار آنلاین شرکت خواهند نمود.

کد خبر 1180434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha