سرمایه‌گذار شهربازی نرفته است/ هزارپیچ تبدیل به دهکده گردشگری می‌شود

بصیرنیا درباره برخی خبرها پیرامون کنار کشیدن سرمایه گذار پروژه شهربازی گرگان گفت: نه فقط سرمایه گذار شهربازی بلکه سرمایه گذاران سایر پروژه های کلان گردشگری شهر گرگان، هیچ کدام کنار نکشیده و نرفته‌اند.

«علی اکبر بصیرنیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان درباره برخی خبرهایی که تعدادی از رسانه ها در خصوص کنار کشیدن سرمایه گذاران از پروژه های بزرگ شهر گرگان از جمله شهربازی منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: نه فقط سرمایه گذار شهربازی بلکه سرمایه گذار هیچ پروژه دیگری کنار نکشیده است.

 

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به مشخصات پروژه شهربازی گرگان گفت: این پروژه هزارپیچ را تبدیل به دهکده گردشگری خواهد کرد. این پروژه در زمینی به وسعت ۱۷ هکتار و با پیمانکاری قرارگاه خانم الانبیا (ص) در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: این پروژه به علت طراحی سازه های جدید و المان های متعدد منحصر به فرد خواهد بود. یکی از این موارد نصب بلندترین چرخ و فلک ایران و پنجمین چرخ و فلک مرتفع خاورمیانه در این پروژه خواهد بود.

 

بصیرنیا ادامه داد: در این پروژه قرار نیست شهرداری سرمایه گذاری کند بلکه سرمایه گذار بخش خصوصی پای کار است و اقدامات زیرساختی در این پروژه در دست اجرا قرار دارد.

 

وی بیان کرد: بخشی از این شهربازی، سورتمه است که از کشور مبدا بارگیری و حمل شده و به بندرعباس رسیده است و طبق برنامه زمانبندی امیدوارم بتوانیم نهایتا تا آبان ماه سورتمه را نصب و افتتاح کنیم.

 

عضو شورای شهر گرگان افزود: در مجموعه دهکده گردشگری هزار پیچ قرار است بزرگترین شهربازی سرپوشیده ایران و هتل ۵ ستاره و غیر نیز احداث شود که آن را از سایر شهربازی ها در کشور متمایز خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1180443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha