راه اندازی مسیر «امام رضایی» / جشن دهه کرامت در مساجد مزین به نام امام رضا (ع)

دبیر کانون های خادمان رضوی استان اردبیل گفت: مسیر «امام رضایی» همزمان با دهه مبارک کرامت از حسینیه میرزاده خانم تا امامزاده صالح در عالی قاپو راه اندازی و غرفه های تخصصی کانون های خادمان رضوی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی حسن زاده» شامگاه (8 خردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 313 برنامه مردمی در دهه کرامت پیش بینی شده است که در مساجد و محلات با حضور آحاد مختلف مردم اجرا خواهد شد.

 

دبیر کانون های خادمان رضوی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از برنامه ها راه اندازی مسیر «امام رضایی» همزمان با دهه مبارک کرامت از حسینیه میرزاده خانم تا امامزاده صالح در عالی قاپو است و غرفه های تخصصی کانون های خادمان رضوی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 

وی اذعان داشت: حضور خادمان رضوی در استان اردبیل با عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» نیز همراه با پرچم حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه های به مناسبت دهه کرامت است که بزودی مراسم های این کاروان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

حسن زاده افزود: هم اکنون 50 کانون عمومی در مناطق مختلف استان اردبیل اقدام به ارائه خدمات مختلف به نام حضرت امام رضا (ع) است و از همه علاقمندان آن امام همام دعوت می شود تا در این فعالیت های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

دبیر کانون های خادمان رضوی استان یادآور شد: با کاهش شیوع بیماری کرونا پس از 2 سال وقفه تابستان امسال اعزام «زائر اولی ها» به شهر مشهد مقدس با مشارکت کانون های خادمان رضوی آغاز خواهد شد.

 

حسن زاده اضافه کرد: افتتاحیه برنامه های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می شود و برنامه تجلیل و تکریم از دختران موفق و نمونه اردبیل روز چهارشنبه 11 خردادماه در پارک بانوان برپا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: اختتامیه برنامه های دهه کرامت نیز همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در 28 مسجد استان اردبیل که مزین به نام امام رضا (ع) جشن بزرگ دهه کرامت برپا خواهد شد و هماهنگی های لازم با هیات امنای این مساجد صورت گرفته است.

 

کد خبر 1180461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha