جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب، مقدمه ای برای اصلاح و تحول در جامعه

مهاجر با بیان اینکه ترویج زندگی ایرانی اسلامی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود، گفت: جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب مقدمه ای برای اصلاح و تحول در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی مهاجر» امروز (دوشنبه ۹ خرداد) در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع) (عفاف و حجاب) گفت: جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تشریح آن با بیان فواید عفاف و حجاب و آثار بی بند و باری و ابتذال برای خانواده و جامعه، مقدمه ای برای اصلاح و تحول خواهد بود.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه پیش از هر چیز در حوزه عفاف و حجاب پرداختن به افکار و اندیشه‌ها می‌تواند مؤثر باشد، افزود: جهاد تبیین نیز در این حوزه باید توسط متولیان و مسئوران امر مدنظر باشد.

 

وی ادامه داد: همکاری و هم افزایی با جامعه نخبگان و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده و کاربردی با ظرافت خاص کار فرهنگی، صبر و تداوم در اجرای برنامه ها قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

 


مهاجر گفت: با ترویج و تبیین زندگی ایرانی اسلامی، آسیب های اجتماعی در جامعه، به خصوص در حوزه عفاف و حجاب کاهش خواهد یافت.

 

 

کد خبر 1180469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha