۱۷ تیرماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت

ثبت‌نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی و استانی از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۷ تیر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 6 گروه و در مجموع در 43 رشته خواهد بود.

 

این مسابقات در 6 گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات (6 رشته)، حمل‌ونقل و ترابری (6 رشته)، خدمات اجتماعی و فردی (6 رشته)، فناوری ساخت‌وساز ساختمان (11 رشته)، فناوری ساخت و مهندسی (9 رشته) و هنرهای خلاق و مد (5 رشته) برگزار می‌شود.

 

شرایط و ضوابط ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در آیین‌نامه آمده و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه کنند.

 

ثبت‌نام در این مسابقات از طریق لینک http://worldskills.ir/1400/03/22/competitors صورت می‌پذیرد و مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

 

مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در ماه‌های آذر و دی سال جاری خواهد بود و اختتامیه این مسابقات نیز بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

 

حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این مسابقات 21 سال تمام است و رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب و سرویس و نگهداری هواپیما از حداکثر سنی معاف هستند که شرایط آن در آیین‌نامه آمده است.

 

استان زنجان در دوره قبلی مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب یک مدال طلا در رشته تراش CNC شد و برنامه امسال این است که مهارت‌آموزانی که در مراکز فنی و حرفه‌ای، آموزش و مهارت دیده‌اند در این مسابقات حضور یابند.

کد خبر 1180476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha