برگزاری جشن‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه شفت

رحیمی گفت: جشن‌های «دهه کرامت» در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان شفت برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: جشن‌های مردمی دهه کرامت هر ساله از اول ذی‌القعده با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا یازدهم ذی‌القعده ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: بر همین اساس بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: این ویژه برنامه‌ها به منظور تکریم و بزرگداشت مقام شامخ امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امامزادگان واجب‌التعظیم و ارتقای جایگاه آنان در بین مردم و سطح جامعه برگزار می‌شود.

 

رحیمی تصریح کرد: پخش و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در سطح بقاع متبرکه، برگزاری جشن‌های ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در سطح بقاع شاخص و برگزاری محفل انس با قرآن در امامزاده ابراهیم از جمله برنامه‌های ما در دهه کرامت است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت خاطرنشان کرد: همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان روز دوشنبه(16خرداد) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در بقعه سیدیعقوب گوراب برگزار می‌شود.

کد خبر 1180482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha