برپایی نمایشگاه عکس «سلام بر خرمشهر» در کانون «هدایت» شهر فرادنبه

ملک محمدی گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان نمایشگاه عکس «سلام بر خرمشهر» با همکاری کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه برپا شد.

«محمد ملک محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان نمایشگاه عکس «سلام بر خرمشهر» با همکاری کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه برپا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «هدایت» مسجد جامع شهر فرادنبه ادامه داد: این نمایشگاه به منظور پاسداشت حماسه آفرینی های رزمندگان دلاور در هشت سال دفاع مقدس و به ویژه در حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان برپا شده است.

 

وی افزود: در این نمایشگاه عکس و پوسترهای مربوط به آزادسازی خرمشهر و مناطق عملیاتی دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام والای شهدا و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری ‌های حماسه سازان آزادی خرمشهر در معرض دید مردم قرار گرفته است.

 

ملک محمدی گفت: فتح خرمشهر یکی از اعیاد ملی کشورمان است که با الگوگرفتن از راه شهدا امیدواریم خرمشهرهای اجتماعی و اقتصادی پیش رو را هم بتوانیم فتح کنیم و نماز شکر را همانند رزمندگان اسلام در مساجد جامعه در سرزمین علوی برپا داریم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «هدایت» مسجد جامع شهر فرادنبه ادامه داد: خرمشهر حق معنوی ملت ایران است و حماسه آزادسازی این شهر از لوث متجاوزان بعثی همواره به ‌عنوان فتحی ظفرمند و افتخارآفرین می‌بایست به نسل‌های آینده‌ی این مملکت منتقل شود.

 

کد خبر 1180531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha