نقشه دشمن برای از بین بردن ایمان و عزت مردم/جراحی اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

آیت الله عبادی با بیان اینکه نقشه دشمن برای از بین بردن ایمان و عزت مردم است، گفت: در کنار انجام وظایف بازرسی ها حتما به متصدیان هشدار دهید تا تحت تصرف دشمن قرار نگیرند و سرمایه و میراث ارزشمند شهدا را ارزان نفروشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (9 خرداد) در دیدار با همیاران بازار در امر نظارت بر بازار و کالاهای اساسی اظهار داشت: اهمیت کار شما از گزارش اعداد و ارقام بیشتر است چرا که از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر محسوب می شود و یک نوع جهاد است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: آن چه که برای جامعه پیش آمده یک اتفاق نیست بلکه بر حسب طرح و برنامه کارشناسی شده در اتاق های فکر رخ داده است و یک ضرورت اجتناب ناپذیر این طرح محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی در حال انجام یک جراحی اقتصادی است، افزود: دولت با اجرای این جراحی در حال حل مشکلات 40 ساله است و اصلاحات ریشه دار را در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی و مردم را از پای درآورند، ادامه داد: تاکنون دشمنان در اجرای نقشه های خود ناکام مانده اند و بخشی از سیاست های آنان این است که مردم را در سمتی قرار دهند که به انقلاب اسلامی خیانت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه تاکید داشت: مردم ایران با عزت نفس، مومن و امین هستند و دشمن در طرح خود برخی از افراد را به بازی می گیرد و به همین دلیل شاهد دزدی، اختلاس و غیره هستیم و باید این افراد را بیدار کنیم تا از تصرف دشمن بیرون بیایند و دست از سلب امنیت اقتصادی و اجتماعی بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ایمان و عزت نفس مردم است، گفت: در جامعه ما اکثریت مردم امانت، صداقت، ایمان و گذشت دارند و حتی در این شرایط سخت هم دست از اجرای کمک های مومنانه و خیر بر نمی دارند و از مال حلال خود ایثار می کنند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: کسانی که امنیت را بر هم می زنند معدود و حداقل هستند و به خاطر ایمان کم خود دست به خیانت می زنند و در کنار بازرسی ها باید این افراد را از خواب غفلت بیدار کنید که سنگر خود را حفظ کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به «جهاد اکبر» اشاره کرد و افزود: اگر دشمن عقیده و فکر را تصرف کند دیگر قابل بازسازی و برگشت و جبران نیست بنابراین در کنار انجام وظایف بازرسی ها حتما به متصدیان هشدار دهید تا تحت تصرف دشمن قرار نگیرند و سرمایه و میراث ارزشمند شهدا را ارزان نفروشند.

 

وی گفت: جراحی اقتصادی برای اصلاح کل امور مردم اجرا می شود و نیاز به همکاری همه مردم و مسئولان دارد و این طرح هم پشت سر گذاشته خواهد شد و تا این اصلاحات انجام نشود نمی توانیم به اهداف دست یابیم و «جهاد تبیین» و اطلاع رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهید و از بازاری های اصیل کمک بگیرید.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکل ما نفوذ دشمن است، عنوان کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و پخش دروغ ها و شایعات است و به دنبال این است که نظام را به نحوی بدنام کند و از مردم در اجرای این طرح جراحی اقتصادی کمک بگیرید.

کد خبر 1180540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha