برگزاری ۶۶ جلسه با بیش از ۱۵۰ مصوبه در شورای اسلامی شهر یزد

سیفی از برگزاری ۶۶ جلسه با بیش از ۱۵۰ مصوبه در شورای اسلامی شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده و حضور پرشور مردم گفت: این تجمع به عنوان پرجمعیت ترین برنامه فرهنگی با موضوع سلام فرمانده در کشور بود که از این حضور کمال قدردانی و تشکر را داریم.

وی  ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه متروپل آبادان گفت: اگرچه این حادثه تلخ و ناگوار بود ولی برای همه مسئولان نظام مهندسی و شهرسازی زنگ خطر و هشداری بود که توجه داشته باشند اگر به وظایف خود عمل نکنند مشابه آن در استان های دیگر اتفاق خواهد افتاد و جان مردم به خطر خواهد افتاد.

سیفی بیان کرد: شورای دوره ششم در ابتدای شکل گیری مانند سراسر کشور به محض رسمیت، جلسات خود را بدون وقفه برگزار کرده است و از ابدا تاکنون 66 جلسه علنی در صحن شورا داشتیم که تمامی آنها به صورت زنده نیز پخش می شود.

وی گفت: در این جلسات 153 مصوبه داشته ایم که از این تعداد طبق قانون پس از تصویب در فرماندار در هیات تطبیق مورد بررسی قرار گرفته و 4 مصوبه ما رد شده و با ارائه به شورای حل اختلاف مجددا بررسی و دو مصوبه مورد تایید قرار گرفت و دو مصوبه نیز متوقف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد:شورای دوره ششم یکی از دوره های قانون مدار و بر اساس مصوبات قانونمند است.

سیفی بیان کرد: بحث مدیریت واحد شهری به عنوان یکی از اقدامات مناسب با حضور استاندار محترم است که تاکنون سه نشست برگزار شده و بسیاری از مشکلات شهری که تاکنون حل نشده بود در این نشست ها پیگیری و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری یزد از ابتدای تصویب در سایت شفافیت قرار گرفته است و امسال نیز برای اولین بار در شورا حتی یک روز وقفه به شهرداری ابلاغ کرده ایم و حتی در ابتدای سال نشستی با بخش های مختلف نشست داشتیم و تامین اعتبار را نیز در همان زمان انجام دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بالای 1700 میلیارد بودجه در سال 1400 تحقق پیدا کرد و در سال 1401 میزان 2227 میلیارد تومان بودجه است که

سیفی ادامه داد: بودجه مصوب شورا در سال 1401 میزان 2 هزارو  227 میلیارد تومان است که 7 هزار و 180 میلیارد ریال جاری و 67 درصد آن عمرانی بوده است.

 

کد خبر 1180548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha