چشم‌انداز ۲۰ ساله برنامه‌های ستاد عتبات عالیات کشور تدوین می‌شود

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: چشم‌انداز بیست‌ساله برنامه‌های ستاد عتبات عالیات تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجید نامجو با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: سردار دل‌ها فرمودند ستاد عتبات برنامه و چشم‌انداز 20 ساله تنظیم کند و برای تحقق این امر نیازمند به روز کردن برنامه‌ها هستیم و این مهم در دست اقدام است.

 

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه باید در شرایط کنونی با دنیا رقابت کنیم، گفت: جمعیت 20 میلیون نفری در پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان(عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.

 

وی تغییر و تحول در همه حوزه‌ها از جمله ستاد بازسازی را طبیعی دانست و یادآور شد: مسئولیت برای هیچ کسی باقی نمی‌ماند و جابجایی ها باعث تزریق خون جدی به استاد عتبیات خواهد شد.

 

نامجو تصریح ساخت: در ستاد عتبات، همانند نیروهای امدادی، سیاست و اهداف را پیش خواهیم برد.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این سازمان از هیچ سازمانی پول نگرفته و  به طور کامل مردمی است، یادآور شد: ارتباط با دوستان عراقی برای ساخت عتبات بسیار صمیمی و نزدیک است.

کد خبر 1180584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha