ائمه جمعه استان تهران پیشرو در مدیریت برنامه های فرهنگی هستند

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در دیدار استاندار با ائمه جمعه به فعالیت پیشرو ائمه جمعه شهرستان های استان تهران اشاره و به توجه ویژه استانداری به قرارگاه نمازجمعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام مهدی دربانی در جلسه تسهیل مشکلات قرارگاه های نمازجمعه  استان تهران اظهار داشت: فعالیت فرهنگی ائمه جمعه تنها صرف روز جمعه نیست و در مناسبت های مختلف با برنامه ریزی مدون در جهت مدیریت و تسهیل برنامه هایی که در منطقه‌شان انجام میشود به احسن وجه توسط آنان مدیریت خواهدشد.

 

وی افزود: نقش ائمه جمعه در کشور نقش بسیار اساسی و حائز اهمیتی است، حضور آنان در بین مردم به ویژه ارتباطات آنان با مردم خانواده های شهدا ویژه است و امام جمعه این ارتباط را در نمازجمعه بصورت مدون انجام می دهد.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: ما نمازجمعه را نیز محل ارتباط بین مردم و مسئول قلمداد میکنیم، بازگو کردن مشکلات مردم توسط امام جمعه در سطح کشوری و منطقه‌‌ای از مسائل بسیار مقطنمی است که امام جمعه ضمن مطرح کردن آن در نمازجمعه پیگیر آن نیز خواهد بود.

کد خبر 1180606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha