همایش مردمی سلام فرمانده در بروجرد برگزار می شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: همایش یک هزار نفری " سلام فرمانده" با حضور دانش‌آموزان و اولیای آنها در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مجید منعمی» امروز در سخنانی اظهار داشت: این همایش بزرگ هزار نفری با هماهنگی همه دستگاهای اداری برگزار می شود.

 

وی افزود: این همایش مردمی همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) با همکاری دفتر امام جمعه بروجرد، سپاه شهرستان بروجرد، و آموزش و پرورش برگزار می شود.

 

منعمی بیان کرد: همایش سلام فرمانده شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۸ با حضور ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده در خیابان تختی بروجرد برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تدابیر امنیتی و امکانات رفاهی لازم برای شرکت کنندگان در این همایش بزرگ در نظر گرفته شده و همزمان  به صورت مستقیم از صداو سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

 

منعمی بیان کرد: "سلام فرمانده" در مدت کوتاهی توانست بدون تبلیغات ویژه و حتی کیفیت و ساخت و عدد بودجه‌ای قابل توجه میان کودکان و نوجوانان دهه نودی بسیار محبوب شود.

 

فرماندار بروجرد اظهار کرد: نکته مهم موفقیت «سلام فرمانده» مساله حماسی بودن آن است که جدای از جذابیت شعری روحیه ای حماسی ایجاد می‌کند.

 

کد خبر 1180644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha