کنگره شهدای لرستان برگزار می شود

ستاری از برگزاری کنگره شهدای این استان تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: ارائه الگوی صحیح برای نسل جوان ونوجوان از رویکردهای برگزاره مراسم بزرگداشت شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،‌« بهرام ستاری»  امروز(9 خرداد) در سخنانی اظهار داشت: شهدا با جانفشانی و رشادت و حماسه آفرینی درتاریخ کشور ماندگار شدند و ایثار، از خودگذشتگی و آزادگی را به همه ما آموختند و این شیوه زندگی  برای ما افتخار و تضمین کننده آینده کشور و جوانان است.

 

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهدات وظیفه ای همگانی است، افزود: ایجاد الگوی صحیح برای نسل جوان و نوجوان و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار در جامعه از مهم ترین رویکردهای مراسم بزرگداشت شهداست.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  با بیان این که دشمن دنبال  تهی کردن نسل آینده انقلاب اسلامی از آگاهی به ارزش های دینی است،افزود: استکبار جهانی برای خاموش کردن چراغ انقلاب  و از بین بردن ارزش های اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و امروز از جنگ اقتصادی به سیاسی ، فتنه و نفوذ به جبهه فرهنگی روی آورده است.

 

ستاری ادامه داد: ملت ایران قدردان خانواده شهدا هستند و تبیین اهداف ،راه، آرمان های شهدا و نهادینه کردن فرهنگ اصیل عاشورایی و ولایی بین جوانان از سوی خانواده ها برای رهایی از گزند دشمنان و آسیب های اجتماعی ضرورت دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان این که تا کنون 70 درصد یادواره ها در بخش کنگره  شهدا  در استان برگزارشده است ،گفت: در این زمینه یادواره‌های مختلف از جمله قشری، موضوعی، شهری، محلی و شهرستانی در لرستان برگزار و یا در حال برگزاری است.

کد خبر 1180662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha