اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان گچسارانی

۶۰ سری جهیزیه در قالب رزمایش پویش «لبخند نوعروس» با محوریت تشویق جوانان به امرمقدس ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار به زوج های جوان گچسارانی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حمید پسنده» امروز در این زمینه، اظهار کرد: در سال جاری در قالب رزمایش "پویش لبخند نوعروس" با محوریت تشویق جوانان به امرمقدس ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار، تاکنون در دو مرحله جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:جهیزیه‌ های اهدایی شامل دوازده  قلم کالای اساسی و مورد نیاز زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی ، سرویس تفلون و چینی، پتو، چای ساز، و... بوده است.

 

وی ادامه داد: هدف از این آئین حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان است که از ابتدای  سال‌جاری نیز تاکنون ۱۶۰ سری جهیزیه در دو مرحله در شهرستان‌های بویراحمد، دنا ، گچساران، چرام و بهمئی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.

 

پسنده تصریح کرد: ارزش هر سری این جهیزیه ها ۲۳۰میلیون ریال بوده و این میزان جهیزیه از سوی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد به نوعروسان این استان اهدا شده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این میزان جهیزیه ها ۶۰ سری آن به نوعروسان نیازمند گچساران در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس در نخستین مرحله به ارزش ریالی ۱۴ میلیارد ریال بوده که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و نیز ستاد نماز جمعه انجام شد.

 

پسنده ادامه داد: این آمادگی را داریم که با توجه به ثبت نام افراد نیازمند در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این قرارگاه اهدای جهیزیه بین افراد نیازمند نیز صورت گیرد.

کد خبر 1180672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha