مهمترین ماموریت جمهوری اسلامی حمایت از مظلومان عالم است

موحدیان گفت:مهمترین ماموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از مظلومان، محرومان و مستضعفان عالم است که تاکنون به همین دلیل، هزینه‌های بسیاری داده‌ایم ولی این رسالت فراموش نشده است و بر همین اساس بوده که نام و یاد امام‌ خمینی(ره) همیشه زنده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب(ره) هستیم، اظهارکرد: یاد و خاطره امام راحل(ره) را گرامی می‌داریم و باید توجه داشت مهمترین موضوع در رابطه با امام‌خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، رسالتی است که ایشان برای انقلاب تعریف کردند.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: مهمترین ماموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از مظلومان، محرومان و مستضعفان عالم است که تاکنون به همین دلیل، هزینه‌های بسیاری داده‌ایم ولی این رسالت فراموش نشده است؛ برهمین اساس بوده که نام و یاد امام‌خمینی(ره) همیشه زنده است و این ماموریت را با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

 

موحدیان با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام ۱۵ خرداد، از این رویداد به عنوان نقطه عطف انقلاب یاد کرد و افزود: قیام ۱۵ خرداد از چنان جایگاهی برخوردار است که امام‌(ره) تاکید فرمودند قیام ۱۵ خرداد هیچ‌گاه نباید فراموش شود و شاکله انقلاب از این قیام خونین شکل گرفت.

 

وی با تبریک ۱۱ خردادماه، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، تصریح کرد: این روز را به یکایک دختران این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی توفیق و سلامتی دختران ایرانی و به ویژه دختران مشهدالرضا(ع) را داریم.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از رویکردها و سیاست‌های شورای ششم، ترویج گفتمان خدمت و گفتگو با مردم بوده، گفت: بسیار خرسندیم که با بهبود شرایط کرونایی، فرصت ارتباط مستقیم با شهروندان و برگزاری نشست‌های پای حرف مردم در مساجد فراهم آمده است؛ این تعامل و گفتگو با مردم، از مطالب مدنظر مقام معظم رهبری هم بوده که باید هرروز قوی‌تر دنبال شود.

 

موحدیان با اشاره به پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه، افزود: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف شهرداری، این پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شوند و به سرانجام برسند.

 

وی اشاره‌ای هم به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس داشت و تصریح کرد: شوراهای شهر نیز به عنوان مجلس محلی باید نسبت به این فرمایشات توجه جدی داشته باشند چراکه مشمول اعضای شوراهای شهر نیز می‌شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: مقام معظم رهبری در این فرمایشات به تشریح شاخصه‌های نماینده انقلابی می‌پردازند که از جمله آنها می‌توان به ساده‌زیستی و دوری از تجملات و اعیان نشینی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، اصلی و فرعی کردن مسائل کشور و مقدم داشتن حل مسائل اصلی، اجتناب از تبعیض و فساد، همکاری صمیمانه با قوا و دستگاه‌های مختلف و پرهیز از گروکشی و معارضه اشاره کرد.

 

موحدیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که نماینده انقلابی با عموم مردم همراه است ولی عوام‌زده و جو زده نیست، افزود: ایشان تاکید دارند اگر تصمیم و قانون‌گذاری براساس تصمیم کارشناسی و تخصصی دارید، تحت تاثیر جنجال‌ها و فضاسازی‌های علیه مجلس و قانون قرار نگیرید و پیوسته پایبند به قوانین، از جمله قانون اساسی باشید.

 

وی اشاره‌ای هم به جشنواره فیلم «کن» داشت و تصریح کرد: این جشنواره، محلی برای لابی صهیونیست‌ها و آمریکا خائن است؛ فیلمی که در این جشنواره با مضمون توهین به امام‌رضا(ع) و مشهد اکران شده را محکوم می‌کنیم و باید توجه داشت جوایزی که در این رویداد اهدا می‌شود نیز براساس نگاه‌های سیاسی و با هدف منزوی کردن اسلام و انقلاب است.

کد خبر 1180726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha