ابعاد شخصیتی امام(ره) باید به نسل جوان معرفی شود

بیتا با بیان اینکه چهره و اندیشه‌های بزرگ حضرت امام(ره) باید به نسل جوان معرفی شود گفت: انقلاب اسلامی با نام و یاد حضرت امام زنده است.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: بنابر سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، تبیین اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) برای نسل جوان و نوجوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه چهره و اندیشه‌های بزرگ حضرت امام(ره) باید به نسل جوان معرفی شود افزود: انقلاب اسلامی با نام و یاد حضرت امام زنده است.

 

وی گفت: ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیّت، برنامه‌های فرهنگی خوبی در راستای نکوداشت یاد، خاطره و معرفی شخصیّت امام خمینی(ره) داریم.

 

بیتا بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شناساندن اندیشه و سیره عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: فضاسازی و سیاهپوش کردن مدارس و اداره، برگزاری مسابقات مجازی در خصوص وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام(ره)، دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در هیات عزاداری روز شنبه(14 خرداد) از مقابل سپاه ناحیه شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی در جلوی درب اداره آموزش و پرورش، مسابقه کتابخوانی برای دانش آموزان «با موضوع سبک زندگی حضرت امام (ره)» از جمله برنامه‌های سی و سومین سالگرد ملکوتی حضرت امام (ره) در آموزش و پرورش شهرستان است.

 

کد خبر 1180746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha