علمای شیعه و سنی احکام زلال اسلام را به جامعه معرفی کنند/ وهابیت به دنبال ایجاد شبهه و انشقاق بین مسلمانان است

آخوند رهبر گفت: وجود علما و مجتهدین شیعه و سنی سبب معرفی احکام زلال و نورانی اسلام به جامعه و تداوم بخشیدن مسیر محبت اهل بیت (ع) بین مردم تا روز قیامت می شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرزاق آخوند رهبر»  امروز در نشست علمای شیعه و سنی استان گلستان اظهارکرد: مراجع و بزرگان دین همواره محور بسیج و تجمع مردم بودند و به واسطه پشتیبانی های مردمی نیز کارهای بزرگی را انجام دادند.

 

امام‌ جمعه اهل سنت آق قلا گفت: در جریان پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی شاهد توطئه های زیاد دشمنان بودیم که با درایت و رهبری امام خمینی (ره) خنثی شد. یا در کشور عراق ما نقش مرجعیت دینی را می بینیم؛ بسیاری از توطئه ها در این کشور با ارشادات آیت الله سیستانی از بین رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: از نگاه اهل سنت فقاهت و مرجعیت با اصول و الزامات خاص، اصل انکارناپذیر و پذیرفته شده است که تفاوت های جزئی در اصل آن خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

آخوند رهبر ادامه داد: آثار و احکامی که مراجع و علمای دین بیان کرده اند پاسخگوی بسیاری از نیازهای جامعه و مسلمانان بوده و هست. در دوره اخیر دشمنان توطئه های بسیاری از جمله تولید و ایجاد داعش و تحمیل آن به جامعه مسلمین و همچنین برخی توطئه هایی که جریان های انحرافی در داخل کشور ایجاد کرده اند با مدیریت مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای خنثی شده است.

 

وی گفت: جریان های انحرافی مانند فرقه ضاله وهابیت که غالب مسلمانان از افکار و رفتار آنان تبری می جویند با ثروت فراوان در خدمت استکبارجهانی قرار دارند و به دنبال ایجاد شبهه و انشقاق در جامعه مسلمین هستند که علما و روحانیت همواره درحال مقابله با این جریانات و تفکرات انحرافی هستند.

 

این روحانی برجسته اهل سنت استان گلستان افزود: وجود علما و مجتهدین شیعه و سنی سبب معرفی احکام زلال و نورانی اسلام به جامعه و تداوم بخشیدن مسیر محبت اهل بیت (ع) بین مردم تا روز قیامت می شود.

 

 

کد خبر 1180762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha