نخستین دوره روزنامه‌نگاری حرفه‌ای ویژه خبرنگاران شرق استان گلستان برگزار می‌شود

نخستین دوره روزنامه‌نگاری حرفه‌ای ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه شرق استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گلستان نخستین دوره روزنامه نگاری حرفه ای را ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه شرق استان گلستان برگزار می کند.

 

برای حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی شرایطی نیز تعیین شده است. براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تنها کسانی مجاز به شرکت در این دوره آموزشی هستند که در رسانه های دارای مجوز رسمی مشغول فعالیت باشند.

 

با توجه به محدودیت تعداد و سقف شرکت کنندگان اولویت برای شرکت در دوره روزنامه‌نگاری حرفه ای، با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند. هم چنین اعلام شده که تنها افرادی مجاز به شرکت در این دوره هستند که پیش از این در دوره های مقدماتی و تکمیلی که توسط فرهنگ و ارشاداسلامی استان گلستان برگزار شده، شرکت نکرده باشند.

 

خبرنگاران و اهالی رسانه شرق استان تا ۱۱ خردادماه فرصت دارند تا مشخصات فردی خود را برای ثبت نام به شماره ۰۹۱۱۲۷۴۰۱۸۵ ارسال کنند.

 

گفتنی است، نخستین دوره روزنامه‌نگاری حرفه ای ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه شرق استان‌ گلستان به میزبانی گنبدکاووس برگزار می شود و به شرکت کنندگان نیز پس از پایان دوره مدرک معتبر و قابل ترجمه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اعطا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1180773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha