آبرسانی به ۱۷ روستای فاقد آب شرب در گیلان

دوهندو گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان طرح آب رسانی به ۱۷ روستای که فاقد آب شرب هستند رابا تانکرهای خریداری شده توسط ستاد بر عهده گرفته است.

یه گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « مجید دوهندو» امروز(دوشنبه، ۹ خرداد) در گردهمایی مسئولین خواهر و برادر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان های استان گیلان با تسلیت حادثه دلخراش متروپل آبادان که موجب عزادار شدن ملت ایران شد با بیان اینکه نعمت‌های خداوند تنها در مال و فرزند خلاصه نمی‌شود و بیشمار است گفت: نعمت‌های معنوی مانند نعمت احترام، عزت و خدمت در راه اسلام و اهل بیت(ع) هدیه‌های ناب از سوی خداوند هستند و باید شکرگزار باشیم.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان حضور و خدمت در ستاد عتبات و عالیات را یکی از نعمت‌ها و فرصت‌های طلایی در راه خدمت به اسلام و اهل بیت دانست و افزود: ستاد توسعه عتبات و عالیات ستاد مردم پایه است و مسئولان ستاد در شهرستان ها باید تمام توان خود را برای شناساندن ستاد و اهداف این ستاد به مردم بکار بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون‌ پنج تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی بسته شده است گفت: تمام تلاش ما این است که ستاد عتبات و عالیات شناخته شود و متاسفانه هنوز در بدنه مردم شناخته شده نیست. 

 

دوهندو با گلایه به اینکه در سطح شهرها شاهد نصب بنرهایی در زمینه های مختلف هستیم اما یک تابلو و بنر از ستاد عتبات و عالیات نیست گفت: انتظار ما این است که در شناساندن این ستاد متبرک که بانی آن حاج قاسم سلیمانی بود مدیریت شهری همکاری های لازم را داشته باشند.


وی با اشاره به این مطلب که سال گذشته چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در ستاد بازسازی جمع آوری شد اظهارکرد: این ستاد در کشورهای دیگر راه اندازی شده است تا شیعیان عالم در پرداخت نذورات و ساخت اعتاب مقدسه سهیم باشند.

 

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان افتتاح ستاد در محلات را از دیگر اقدامات ستاد عنوان کرد و گفت: هر محله ای یک پرچم از ستاد عتبات و عالیات نصب کند.

 

وی افزود: برای شناساندن این ستاد باید استفاده از فضای مجازی در اولویت باشد و از متخصصان دلسوز فضای مجازی استفاده شود.

 

دوهندو در ادامه به طرح باران مهر( طرح آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب) بنام سردار دلها اشاره و اعلام کرد: در تفاهمنامه ای که با آبفای گیلان و ستاد بازسازی عتبات  عالیات استان بسته شد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان طرح آب رسانی به 17  روستای که فاقد آب شرب هستند با تانکرهای خریداری شده توسط ستاد را بر عهده گرفته است.

کد خبر 1180780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha