تربیت دینی مانع از انحراف و تخلف نیروی اداری می شود/تجلی عشق به امام زمان در کودکان

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: تربیت دینی برای کادرسازی در بین نیروهای جوان مانع از انحراف و تخلف نیروی اداری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« روز دوشنبه(9خرداد) در نشست با جمعی از فرماندهان و دانشجویان دانشگاه امیرالمومنین(ع) سپاه اظهارداشت: تربیت نیروی انسانی کارآمد در کشور از اهمیت و جایگاه خاصی برخورد دار است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: : تربیت دینی برای کادرسازی در بین نیروهای جوان مانع از انحراف و تخلف نیروی اداری می شود چرا که انسان متدین و معتقد  به آخرت و نظارت الهی، همواره مراقب رفتار خود است.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال انحراف نیروی انسانی برای بروز مشکلات در سیستم اداری کشور است تا انقلاب را ناکارآمد و ناامیدی را در جامعه گسترش دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به پیاده روی ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط دانشجویان این دانشگاه را مهم خواند و اذعان داشت: دشمن نسبت به چنین حرکت های بیزار و ناراحت می شود.

 

وی اضافه کرد: این حرکت فرهنگی تاثیرات بین المللی دارد که نسل جوان اشتیاق خود را به نظام و انقلاب نشان می دهند.

 

*تجلی عشق به امام زمان(عج) در کودکان

 

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سرود "سلام فرمانده" یک اتفاق فرهنگی مهم است، تصریح کرد: در این برنامه کودکان علاقه خود را به امام زمان(عج) و رهبری نشان می دهند و دشمن که به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جدید و معنویت و نظام است نگران و توطئه سازی می کند.

وی ادامه داد: چنین حرکت های فرهنگی در کشور لازم است و تبلیغات رسانی ناشی از نگرانی و عصبانیت آنان خواهد بود.

به اعتقاد امام جمعه اصفهان، عصبانیت دشمن از کارهای ما، صداقت و صحیح بودن کار را نشان می دهد که باید آن را توسعه بدهیم.

کد خبر 1180783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha