جشن میلاد حضرت معصومه(س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فنایی گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، جشنی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: از اول ذی‌القعده سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) تا سالروز ولادت پر خیر و برکت برادر عزیزش، امام رضا(ع) به عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه دهه کرامت یادآور عشق و علاقه یک خواهر به برادر است افزود: دهه کرامت فرصتی است تا از این طریق برای شناخت بهتر و بیشتر اهل بیت(ع) و اولیای الهی گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه زیبایی‌های زندگانی اولیای الهی برای همگان یک درس جاودانه است گفت: حضرت معصومه (س) یک اسوه و الگو برای تمام زنان و دختران عالم است.

 

حجت‌الاسلام فنایی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) ازجایگاه بسیار والایی برخوردار است تا جائیکه روایت شده هرکس قبر ایشان را زیارت کند بهشت بر او واجب است تصریح کرد: بانوان مسلمان و ایران باید راه و روش ایشان را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه همزمان با شب و روز میلاد حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌ای در مسجد جامع شاندرمن برگزار است خاطرنشان کرد: سه‌‌شنبه(10خرداد) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن میلاد حضرت معصومه همراه با اطعام شام و عصر چهارشنبه(11خرداد) جشن روز دختر مختص خواهران در این مسجد برگزار می‌شود.

کد خبر 1180791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha