ایده های خلاقانه کانون فاطمه ها زمینه اشتغال زنان روستا را فراهم کرده است

زکیه میرشکاری گفت: طرح و ایده های خلاقانه کارآفرینی اعضای کانون فاطمه ها تاکنون زمینه اشتغال تعداد ۳۰ نفر از زنان روستا را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «زکیه میرشکاری» در این آئین، خود را بزرگ شده و تربیت یافته کانون فرهنگی هنری فاطمه ها قلمداد کرد و گفت:  بیش از ۱۰ سال است که عضو کانون فرهنگی و هنری فاطمه های روستای دهکهان هستم. 

 
رابط کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ضمن ابراز خرسندی از کسب عنوان کتابخانه برتر کانون فاطمه ها در جشنواره کتاب بچه های مسجد، افزود: رویکرد اصلی فعالیت های این کانون فرهنگی هنری، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی و اشتغالزایی است.
 
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، طرح و ایده های خلاقانه ای که زاییده ذهن کودکان و نوجوانان این کانون فرهنگی هنری است، اجرا می شوند که تاکنون نتایج بسیاری خوبی داشته اند.
 
میرشکاری خاطرنشان کرد: طرح و ایده های کارآفرینی اعضای کانون فاطمه ها تاکنون زمینه اشتغال تعداد ۳۰ نفر از زنان روستا را فراهم کرده است.
 
رابط فرهنگی کانون فاطمه ها دهکهان اظهار کرد: یکی از فعالیت های این کانون برگزاری دوره های آموزشی متنوع در بستر فضای مجازی است که توانسته زمینه جذب کودکان و نوجوانان بسیاری را فراهم کند.
 
وی در خاتمه ضمن دعوت از سایر اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان برای شرکت در دورهای آموزش مجازی کانون فاطمه ها، عنوان کرد: کتابخانه فاطمه ها ۹۰۰ عضو فعال کتابخوان دارد که تعدادی از این اعضا به صورت مجازی عضو کتابخانه ما شده اند.
کد خبر 1180793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha