رویکرد فعالیت های کانون فرهنگی هنری  ولایت تربیتی است

ایوب عبدی نسب گفت: رویکرد اصلی فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت تربیتی است و اولویت ما تربیت هنرمند متعهد می باشد و بر همین اساس دوره های آموزشی متنوعی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «ایوب عبدی نسب» در آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر و شاخص جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در سومین رویداد ملی فهما که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد توانست با شرکت گروه سرود شهید پایدار عنوان شایسته تقدیر رواق سرود را از آن خود کند.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ابراز کرد: این گروه سرود یکی از گروه های سرود برتر کشوری است که در چندین جشنواره کشوری و استانی حائز رتبه برتر شده است.
 
وی رویکرد اصلی فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت را تربیتی عنوان کرد و افزود: اولویت ما تربیت هنرمند متعهد است و بر همین اساس دوره های آموزشی متنوعی را برگزار می کند.
 
عبدی نسب اظهار کرد: علاوه بر این کانون فرهنگی هنری ولایت مجری طرح چهره به چهره در سطح جنوب کرمان است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ضمن توصیه به فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل طاغوت های زمان ایستاده است و اگر ما برای جلب رضایت خداوند در مقابل دشمن استقامت داشته باشیم قطعا پیروزی حتمی است.
 
وی با بیان این مطلب که ما باید از ابزار هنر برای تربیت هنرمندان متعهد استفاده کنیم، تاکید کرد: ما به عنوان فعالان مسجدی کانون های مساجد امروز باید بیش از گذشته به رسالت اصلی خودمان که همانا مقابله با جنگ نرم دشمن است، عمل کنیم.
 
عبدی نسب در خاتمه اصل ولی فقیه را اصل نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ما به عنوان سربازان جنگ نرم باید در مقابل توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام، انقلاب و ولایت فقیه بایستیم.
 
کد خبر 1180795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha