امام راحل (ره) مقاومت در برابر توطئه های دشمنان را به ما یاد داد

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: قدرت مقاومت در برابر توطئه های دشمنان راهی است که امام راحل (ره) به ما یاد داد تا بتوانیم با آن استقلال کشورمان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم به ریاست امام جمعه و با حضور اعضا در سالن جلسات فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم درجلسه شورای فرهنگ عمومی گفت : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سال های گذشته همواره تلاش کرده اند که مردم ما را از راه امام دور کنند.

 

وی در ادامه ابراز داشتند: راه امام راحلمان راه عزت ، شرف ،مقاومت و پایداری در برابر سختی ها و ایستادگی در برابر زورگویی ها و حمایت از مظلومان است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود ؛ در این ۳۳ سالی که از رحلت امام "ره" می گذرد، ملت ما با قدرت و قوت، راه آن بزرگوار را به رهبری خلف صالحش، رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی ادامه داده و انشاءالله در آینده هم ادامه خواهد داد.

 

حجت الاسلام ترابی در پایان با تاکید بر زمینه سازی باشکوه همه علاقمندان به مکتب امام خمینی(ره) در مراسم بزرگداشت ایشان اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم با هماهنگی بیشتر مقدمات حضور پر شور همیشگی مردم را برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و روز ۱۵ خرداد را فراهم کنیم .

کد خبر 1180811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha