نرم افزار ویژه کنگره ملی شهدای عشایر در چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود

بلالی از تهیه نرم افزار ویژه کنگره ملی شهدای عشایر خبر داد و گفت: این نرم افزار به زودی با حضور مسئولان استان رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «مرتضی بلالی» در ششمين جلسه كميته فضای مجازی كنگره ملی ۱۰ هزار شهيد جامعه عشايری كشور که در اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار داشت: در قالب این نرم افزار نه تنها جاذبه های گردشگری و سوغات استان به حاضران در این کنگره معرفی می شود بلکه خدماتی نظیر اسکان و پذیرایی مهمانان کنگره نیز در قالب این نرم افزار ساماندهی می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون کمیته فضای مجازی و مخابرات کنگره ۶ جلسه تشکیل داده است و هماهنگی های لازم در خصوص آماده سازی بسترهای ارتباطی برای برگزاری کنگره انجام شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از راه اندازی کانال یل ایلم در فضای مجازی خبر داد و گفت: در قالب این کانال تولید محتوا در خصوص کنگره انجام می گیرد.

 

بلالی از تامین غرفه ای برای پوشش خبری کنگره ویژه خبرنگاران خبر داد و افزود: در این غرفه اینترنت پرسرعت در اختیار خبرنگاران قرار داده می شود.

 

وی با اشاره به آمادگی این کمیته برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی شهدای عشایر خاطرنشان کرد: امید است بتوان خدماتی در خور این رویداد فرهنگی در استان ارائه شود.

کد خبر 1180824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha