طنین سرود «سلام فرمانده» در شیروان

به مناسبت ولادت حضرت معصومه(ع) اجتماع دهه نودی های شیروان جهت اجرا و همخوانی سرود پرطرفدار «سلام فرمانده» که نشانگر عشق به امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت است با حضور هزار دانش آموز دختر مقطع ابتدایی در کوهستان پارک شیرکوه شیروان برگزار شد.

خبرگزاری شبستان_خراسان شمالی_ شیروان؛ طی روزها و هفته های اخیر، شاهد استقبال بی نظیر نوجوانان  و جوانان در اجرای سرود «سلام فرمانده» در سراسر کشور و از جمله استان و شهرستان بودیم که امروز باردیگر دختران مقطع ابتدایی دهه نودی های شیروان با شور و شوق خاصی از قبل آماده و هماهنگ شده با پرچم مقدس جمهوری اسلامی که در دست داشتند فریاد «سلام فرمانده» سر دادند و به کل جهان ثابت کردند یاران امام زمان و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

 

در این مراسم که صبح روز سه شنبه (10 خردادماه) با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کوهستان پارک شیرکوه برگزار شد از زمان آغاز اجرا و همخوانی سرود زیبا توسط نسل جدید، خانواده ها اقدام به گرفتن عکس، کلیپ و فیلم از صحنه های مختلف  جهت یادگاری و قرار دادن در فضای مجازی کردند زیرا که طی این مدت شاهد استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و خانواده هایشان نسبت به این سرود در فضای مجازی بودیم.

 

طی این چند روز اخیر با اعلام برگزاری این برنامه، خانواده ها و برخی از معلم ها با حضور دانش آموزان در فضای باز از جمله پارک، سعی در آمادگی دانش آموزان جهت اجرای هر چه باشکوه تر و برنامه منظم کردند و امروز فریاد ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند که یاران پیرو سخنان مقام معظم رهبری هستند.

 

اجرای این سرود ثابت کرد دهه نوی ها به فرمان رهبری لبیک گفته و همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند و با صبر و استقامت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در برابر یاوه گویی های دشمنان پاسخ قاطعی به آنان خواهد داد و نقشه های شوم دشمنان تاثیری در کم رنگ کردن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی نداشته و نخواهد داشت زیرا که ملت ایران همواره با یکدیگر متحد، منسجم و یکپارچه هستند.

 

چندی پیش هم این سرود پرطرفدار توسط دانش آموزان دختر و پسر دهه نودی ها در محل مصلی امام خامنه ای برگزار شد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: با توجه به استقبال عظیم دانش آموزان و بازتاب گسترده در فضای مجازی از قبل برنامه ریزی برای امروز انجام شد.

 

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: هدف از تولید این سرود بهره‌گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج پیام‌های انقلاب است که در ادامه پویش سلام فرمانده سایر نهادهای فرهنگی طی انتشار فراخوانی از دهه نودی‌ها که فرزندان و آینده‌داران مملکت هستند می خواهد تا فرزندان این مرز و بوم نیز عشق و ارادت قلبی خود را به رهبر مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها ابراز کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: سلام فرمانده، صدای نسلی است که می‌خواهند یاور امام زمان خود باشند که در این اجتماع دهه نودی‌ها با همراهی «ابوذر روحی» خواننده نماهنگ «سلام فرمانده» به هم‌خوانی این سرود پرداختند.

 

شجاعی عنوان کرد: سلام فرمانده امروز در کل دنیا شنیده می شود و با اجرای این سرودها، برنامه ها، آثار و تولیدات پرمحتوا و بازگویی وقایع انقلاب اسلامی دانش آموزان بیشتر با یادگاران دفاع مقدس و دسیسه های شوم دشمنان آشنا خواهند شد و  فرهنگ دینی مذهبی بیش از پیش در بین جوانان این مرز و بوم نمایان و رسوخ پیدا می کند. 

 

 

کد خبر 1180860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha